Terminal portuària de sals i potasses per ICL al Port de Tarragona

Infraestructures del transport / Ports i aeroports

Projecte bàsic per l’implantació d’una terminal de sals i potasses per la multinacional israelita ICL Group al Port de Tarragona.

Serveis contractats:

  • Projecte bàsic

Característiques:

Projecte bàsic per identificar la ubicació idònia, definir i valorar de forma estimativa la infraestructura necessària, tant a nivell d’obra civil com d’obra mecànica, de la nova implantació d’ICL Group al Port de Tarragona.

Criteris de dimensionament:

  • Emmagatzematge total a les dues naus d’unes 145.000 Tn.
  • Descàrrega de trens en 2 hores aproximadament.
  • Tren format per la composició de 20 vagons tremuja.
  • Càrrega compatible amb buc Panamax de 70.000Tn de capacitat.
  • Possibilitat de descarregar fins a 10 tràilers/hora de 25T de capacitat, de forma simultània a la descàrrega de 2 trens del mateix material, com a condició més desfavorable.
  • Emmagatzematge de 13 tràilers previs a la seva descàrrega.
  • Oficines amb una superfície de 325 m2.

Descripció de la solució adoptada:

  • Nau:
    • Geometria: Doble nau amb un cos central com a passadís d’instal·lacions i accés rodat.
    • Tipologia estructural: Gelosia triangular corba amb 42 metres de llum.
    • Coberta corba grecada autoportant  26 metres de llum.
    • Mur perimetral de 5 metres de contenció de material.
  • Obra Civil:
    • Tipus de fonamentació: Profunda amb pilons clavats fins 24 m.
    • Sistema estructural: Llosa de formigó armat de 0.60 m recolzada sobri pilons.
    • Murs perimetrals: Formigó armat de fins a 5.50 m unida monolíticament a la llosa de fonamentació.
    • Galeries subterrànies de Formigó armat unida monolíticament a llosa de fonamentació estructural.

Imatges:

Si estàs interessat en els nostres serveis no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres al telèfon + 34 93 725 62 53 o al email idp@idp.es

ACTUACIONS SIMILARS

ALTRES ÀREES D'ACTUACIÓ

    array(4) { [0]=> string(57) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2019/04/003.jpg" [1]=> int(800) [2]=> int(576) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(79) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/edificacio-IDP-1900X550-1.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Desenvolupament urbà
  • array(4) { [0]=> string(79) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/edificacio-IDP-1900X550-1.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(78) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-MA-IDP-1900X550-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Medi ambient
  • array(4) { [0]=> string(78) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-MA-IDP-1900X550-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(74) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-EDIFICACION-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Edificació
  • array(4) { [0]=> string(74) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-EDIFICACION-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(76) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/logistica-IDP-1900x550.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Indústria i logística
  • array(4) { [0]=> string(76) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/logistica-IDP-1900x550.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(80) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/instalaciones-IDP-1900X550.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Instal·lacions i energia