Terminal portuària de coure per MATSA al port de Huelva

Infraestructures del transport / Ports i aeroports

Plantejament d’alternatives i variants complementarias als layouts per a la nova terminal de MATSA al port de Huelva.

Serveis contractats:

  • Projecte bàsic

Característiques:

Adequació de un moll exportador-importador perquè pugui ser explotat per diferents empreses amb dues naus longitudinals.

S’han plantejat diferents alternatives en base a combinar diferentes opcions d’emmagatzematge, sistema de handling i sistemes de càrrega i descàrrega.

Capacitat d’emmagatzematge:               Entre 540.000t o 660.000t (segons l’alternativa)

Superfície naus:                                         52.490 m2 o 63.230 m2 (segons l’alternativa)

Es proposa com a solució idònia un desenvolupament en 3 fases:

  1. Nau d’emmagatzematge per MATSA a la zona disponible al moll actual + sistema de handling de càrrega de vaixells amb cinta-tripper al llarg del   costat sud del moll. L’execuci ó d’aquesta fase seria simultània als treballs de consolidació del farciment del nou moll.
  2. Un cop consolidat el farciment es procediria a la construcció de les 2 naus addicionals (Trafigura + Atlantic Copper) + sistema de handling de descàrrega de vaixells amb una única cinta transportadora costat sud.
  3. En el cas en què la infraestructura executada en fase 2 es reveli amb el temps insuficient a causa de la conveniència per raons operatives de descarregar vaixells de forma simultània (estacionalitat de la demanda, avantatge operatiu…), s’implementarà una cinta suplementària de descàrrega  de vaixells que es prolongarà en el costat nord del moll.

Imatges:

Si estàs interessat en els nostres serveis no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres al telèfon + 34 93 725 62 53 o al email idp@idp.es

ACTUACIONS SIMILARS

ALTRES ÀREES D'ACTUACIÓ

    array(4) { [0]=> string(57) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2019/04/003.jpg" [1]=> int(800) [2]=> int(576) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(79) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/edificacio-IDP-1900X550-1.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Desenvolupament urbà
  • array(4) { [0]=> string(79) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/edificacio-IDP-1900X550-1.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(78) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-MA-IDP-1900X550-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Medi ambient
  • array(4) { [0]=> string(78) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-MA-IDP-1900X550-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(74) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-EDIFICACION-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Edificació
  • array(4) { [0]=> string(74) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/04/Areas-EDIFICACION-ok.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(76) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/logistica-IDP-1900x550.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Indústria i logística
  • array(4) { [0]=> string(76) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/logistica-IDP-1900x550.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) } array(4) { [0]=> string(80) "https://www.ca.idp.es/wp-content/uploads//2018/03/instalaciones-IDP-1900X550.jpg" [1]=> int(1900) [2]=> int(550) [3]=> bool(false) }
  • Instal·lacions i energia