IDP davant l’impacte del COVID-19

IDP davant l’impacte del COVID-19

La situació d’alerta per la pandèmia de virus COVID-19 s’ha convertit en una amenaça sense precedents per a la salut pública, la societat i el teixit empresarial.

Per això, el nostre deure com a companyia i com a ciutadans i ciutadanes, és actuar amb responsabilitat per aturar la propagació de la malaltia, complint amb les recomanacions dels governs i de les autoritats sanitàries en tots els països on som presents.

Des de la fundació de l’empresa el 1998, la missió d’IDP ha estat aportar valor als nostres clients i treballar per generar ocupació, creixement i benestar per a la nostra societat.

Per aquest motiu, anticipant-nos a les directrius recomanades per les diferents autoritats, adoptem totes les mesures necessàries per protegir la salut i seguretat de tots els nostres empleats i assegurar la continuïtat de les nostres activitats i serveis. Mesures que inclouen entre d’altres el teletreball, la flexibilització laboral i conciliació familiar.

Poder anticipar-nos a aquesta situació de crisi i donar una resposta immediata sense alterar la nostra productivitat i eficiència ha estat possible gràcies a diversos factors, però principalment al compromís, professionalitat i esforç de tots els empleats i empleades del Grup IDP.

La nostra experiència internacional, treballant en diferents contextos socials, econòmics i tecnològics, així com l’aposta per la innovació i la digitalització, ens ha permès comptar amb una infraestructura digital, de sistemes i de software sempre actualitzada i preparada per implantar entorns de teletreball per a la totalitat de la plantilla, amb total garantia, en totes les delegacions d’Espanya, Xile i Perú.

La nostra experiència de més de 10 anys treballant mitjançant la metodologia BIM ens permet dissenyar i dirigir projectes en remot, descentralitzats i amb la informació actualitzada i disponible per a tots els agents que intervenen en el projecte. D’aquesta manera podem mantenir una comunicació activa i fluida tant entre els membres de l’equip com amb els clients, consensuant a temps real la presa de decisions i coordinant les accions a realitzar.

Tot i la incertesa que estem patint aquests dies, mantenim el compromís d’avançar al costat dels nostres clients i estem convençuts que la sòlida situació de la companyia i el valor dels nostres professionals ens permet tenir confiança en el futur.